March 9, 2014

Lampin Drypers expired 2015

Untuk makluman semua. Ini adalah stok semasa Lampin Drypers harga lelong murah yang ada pada kami sekarang. Tarikh expired lampin Drypers ini semakin hampir iaitu tahun 2015.

Ada masa beberapa bulan saja untuk 'clearkan semua stok'. Berita baiknya, pengeluar akan bagi special price untuk mempercepatkan proses clear stok ini. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan simpan stok banyak melainkan sudah ada yang buat tempahan saja.

Harga sekotak : RM80
Minimum : 20 kotak
Saiz: M84 & L72 saja

 Agak berat jika nak dapatkan satu orang yang amil 20 kotak sekaligus. Oleh itu, kami buka tempahan kepada anda semua yang berminat untuk 'share' bagi mencukupkan 20 kotak tersebut bagi mendapatkan harga RM80@kotak (3 bag).

 Cukup 20 kotak tempahan baru anda boleh datang collect dan TIADA perkhidmatan penghantaran ditawarkan. Jika berminat, berikan nama & no.tel anda, saiz & kuantiti yang anda perlukan dibahagian komen atau pm disini --> www.fb.com/messages/borongdrypers

 Tarikh pengambilan juga akan ditetapkan pada satu tarikh tertentu saja untuk memudahkan urusan. Call terus 016-9957740 utk maklumat lanjut.

PERHATIAN! Ini hanya untuk orang Lembah Klang saja kerana kami tidak menawarkan khidmat penghantaran jika kurang 20 kotak. Tuan/puan boleh datang untuk ambil sendiri stok di Klang Sentral.

Sebarang urusan pengeposan juga tidak digalakkan sebab lampin drypers ini berat, bimbang kos penghantaran jadi mahal. Harap maklum.